Mad & Vin


Intet i livet er vigtigere

end mad og drikke

 

Som et bureau, der arbejder på tværs af grænser med et multinationalt netværk og en 360° tilgang, er vi med dig hele vejen – klar til nye initiativer, men uden at glemme traditionerne. Vi har mere end 20 års erfaring med skræddersyede kampagner inden for branchen, events, indgående viden om at samarbejde med producentforeninger og forvaltning af EU-budgetter, lige så vel som vi har en solid B2B-database og tætte relationer til branchen, pressen, influencere og indflydelsesrige aktører på mad- og vinsektoren. Baseret på vores kunders behov, position og midler kan vi med vores omfattende viden, ekspertise og netværk lægge en strategi, som indeholder alle de nødvendige initiativer for at nå vores fælles mål. Vi kender det skandinaviske marked ind til dets kerne, og vi anser det som vores vigtigste opgave at holde os opdateret på nyheder og de seneste trends i branchen.

På den måde kan vi i tæt samarbejde med vores kunde skabe en strategi, der indeholder alle de kreative og effektive greb, der er nødvendige for at skabe opmærksomhed, opbygge brand-kendskab og positionere vores kunde inden for mad- og vinsektoren på det skandinaviske marked. Vores fokus på og erfaring med mad- og vinbranchen og vores tætte relationer med et bredt netværk a indkøbere, kommunikatører, mediepartnere og indflydelsesrige aktører sikrer hver kunde eller forretningspartner de optimale forhold for en succesrig kampagne. Det gælder hvad enten målet er et succesfuldt event, et mediesamarbejde, dannelsen af nye partnerskaber inden for branchen, fælles promovering med komplementerende produkter, en kreativ kampagne for at nå nye målgrupper eller noget helt andet.

I sidste ende handler det hele om netværk, erfaring og ekspertise

Mere om vores services

Cases fra mad- & vinsektoren

145.000 svenskere lærer at lave mad med søde kartofler


CaseRead case

Markedsaktiveringsuge for vine fra Oregon og Washington


CaseRead case

Det chilenske vinbrand Santa Carolina i partnerskaber


CaseRead case

Den spanske vinregion Ribera del Duero på S’Vinbar i Aarhus


CaseRead case

Siden 2020 har EHRENBERG SØRENSEN Kommunikation været eksklusiv partner og samarbejdspartner for Hopscotch Season, tidligere Sopexa, i Norden. Hopscotch Season er et internationalt bureau med kontorer i 24 lande og mere end 60 års erfaring inden for kommunikation i fødevare- og drikkevaresektoren. Derudover giver partnerskabet os adgang til dyb ekspertise i samarbejder med producentgrupper samt ansøgning og forvaltning af EU-budgetter.

Ved at kombinere vores indgående viden om det nordiske marked med Hopscotch Seasons globale rækkevidde skaber vi et stærkt fundament, der giver vores kunder adgang til lokal ekspertise, markedsindsigt og en nuanceret forståelse af forbrugeradfærd – både i Norden og internationalt.

More about Hopscotch Season

 

Interesseret i at vide mere? 

Peter Esper Larsen
Head of Food & Wine Denmark

+45 (0) 24 61 59 03
pel@ehrenbergsoerensen.com