Det chilenske vinbrand Santa Carolina i partnerskaber


Client: Santa Carolina

01 | Challenge

Det chilenske vinbrand Santa Carolina havde et ønske om at hjælpe sin distributør REMA 1000 med kommunikation og med at skabe presseomtale.

Santa Carolina lancerede et nyt brand i efteråret 2022, som de ville sætte fokus på samtidig med at de kunne hjælpe REMA 1000 med deres kommunikation på SoMe.  

02 | Solution

Vi organiserede partnerskaber med madsiden gastromand.dk – en af Danmarks mest besøgte madsider med inspiration og opskrifter. Master Chef-vinder Anders Halskov-Jensen blev bedt om at lave generelle beskrivelser af vinene og udvikle opskrifter, der passede til nogle af vinene. Han har også sin egen side, hvor han blogger om mad og vin, som også kan linke til gastromand.dk og på den måde skabe mere trafik på siden.

Gastromand.dk: Opskrifter | Kogebog | Anmeldelser

03 | Result

Santa Carolinas partnerskaber i Danmark har genereret 3 artikler, adskillige opslag på SoMe og nyhedsbreve.

I alt er 1.015.200 kontakter blevet eksponeret for indholdet gennem gastromand.dk, madhjernen.dk og winehjernen.dk på deres SoMe-kanaler.

Interested in this case?

Peter Esper Larsen
Head of Food & Wine in Denmark

+45 (0)24 615 903
pel@ehrenbergsoerensen.com