I både supermarkedet og i specialhandelssektoren, er der et ”moment of truth” hvor forbrugeren vælger hvilket produkt, der ender i kurven. Diverse kampagnetilbud konkurrerer om forbrugernes gunst, og kunsten er at befinde sig i forbrugernes ”top of mind”, hvilket er netop dét, vi arbejder for med de produkter, som vi repræsenterer på vores samarbejdspartneres vegne.

Efter mange års erfaring med forskellige trade-aktiviteter og et udbredt kendskab til branchen og dens aktører, ved vi præcis, hvad der skal til for at optimere salget af netop de produkter, som vores kunder ønsker at promovere, i hver enkelt sektor.

De mest succesrige trade-kampagner tager udgangspunkt i produktets position på markedet, den valgte samarbejdspartner og de muligheder, der foreligger for hvert produkt. Ud fra de faktorer skræddersyer vi den bedst mulige kampagne for kunden. Oftest kommer det bedste udbytte fra en kombination af synlighed i butikken, tilstedeværelse på de sociale medier, med den interaktion det måtte give, samt involvering af de butiksansvarlige.

Vores kampagner er bygget op af forskellige aktiviteter på tværs af medieplatforme og sektorer og opnår altid stærke resultater til vores kunders tilfredsstillelse.

Udvalgte ydelser:

  • Aktivering på sociale medier
  • Butiksudstillinger
  • Nyhedsbreve
  • Incentives
  • Smagninger
  • Forbrugerkonkurrencer
  • Sampakninger
  • Tilgiftkampagner

Kontakt

Peter Esper Larsen
Head of Food & Wine Denmark

+45 (0) 24 61 59 03
pel@ehrenbergsoerensen.com