I en verden, hvor koncepter, produkter og organisationer konstant kæmper om mediernes opmærksomhed, skal der ekstraordinære midler i brug til at trænge igennem. Hvad end målet er at tiltrække flere gæster til en destination, motivere til at vælge et bestemt brand eller få omtalt et produkt i medierne, kan en kreativ og strategisk kampagne vække den nødvendige interesse. En god kampagne skal kunne påvirke målgruppens holdning og adfærd – og måske endda gøre sine modtagere til ambassadører for sagen.
Mange gange er bedste kampagner også de mest enkle. Det vigtige er, at kampagnen altid er hæftet op på en målrettet strategi. Hos EHRENBERG SØRENSEN Kommunikation indleder vi altid kampagnesamarbejdet med dybdegående dialog og research, hvor vi i fællesskab med kunden identificerer væsentlige udfordringer, budskaber og mål. Herefter klør vi på med strategiudvikling og eksekvering.
Vores kampagner er bygget op af forskellige aktiviteter på tværs af medieplatforme og opnår altid stærke resultater. Den positive statistik afspejler sig blandt andet i årelange samarbejder med vores kunder – og i de efterhånden talrige awards og anerkendelser, vi har modtaget fra branchen.