Når det kommer til at promovere et produkt, er Word of Mouth – altså den personlige anbefaling – mere effektiv end 100 annoncer. Derfor har de sociale medier også rigtig godt tag i den moderne forbruger.

Instagrammers, bloggers og Youtubers opleves som meget troværdige kilder blandt deres mange følgere, og de når ofte ud til et langt større publikum end traditionelle medier. Samarbejde med influencers åbner for en bred vifte af muligheder for online-PR såsom produkttests og destinationsmarketing og er i det hele taget et virkningsfuldt værktøj til at skabe positiv opmærksomhed. Influencers leverer målbare resultater og hjælper med at placere de rette budskaber hos den ønskede målgruppe på både effektiv og troværdig vis.

Hos EHRENBERG SØRENSEN Kommunikation har vi både netværket og idéerne til at matche vores kunder med den helt rette influencer. Vi hjælper med at identificere den optimale mediepartner og sikrer, at vores kunder får størst muligt udbytte af samarbejdet.

 

Udvalgte ydelser:

  • Research og networking
  • Læserkonkurrence
  • Influencer-ture 
  • Produkttests
  • Aktivering ved events 

Kontakt

Allan Sonne Sørensen
Partner & CEO

+45 51 88 82 70
as@ehrenbergsoerensen.com