Label Rouge fordoblede deres salg af kyllinger på kampagnedage
Client: Label Rouge
Client: Label Rouge
Vi elsker at tænke tilbage på denne succesfulde kampagne, fordi den er et eksempel på, at den rette strategi gør en forskel. Det så vi, da det franske kvalitetsbrand “Label Rouge” ville skabe øget opmærksomhed og salg af deres kyllinger. Promovering af fransk kylling i Sverige kan være indviklet, fordi svenske forbrugere har en tendens til at købe svensk kød.
Vi besluttede at lægge et stort fokus på dyrevelfærd, da vi introducerede mærket til forbrugere, kokke og indkøbere. På grund af det milde klima i Frankrig kan gårdkyllinger gå frit rundt udendørs hele året med adgang til store arealer, hvor der er skygge fra træerne.
Det er en forskel, som man kan smage, og derfor var events med smagsprøver meget vigtige.
Fotokreditering: Juliette Lalbaltry_Delphine Constantini_Label Rouge
Allan Sonne Sørensen
Partner & Adm. Direktør
+45 51 88 82 70
as@ehrenbergsoerensen.com