Blog-samarbejde med Valdemarsro


Client: Fjord Line

01 | Challenge

Fjord Line ønskede at øge danskernes bevidsthed om muligheden for at tage færgen fra Hirtshals i Danmark til Norge, når de skal på skiferie i Norden. Udfordringen krævede, at vi tænkte ud af boksen og tog utraditionelle PR værktøjer i brug.

02 | Solution

I Danmark ses bloggere som troværdige kilder og fungerer ofte som ambassadører grundet deres store indflydelse på læsernes holdninger og meninger. Af den grund inviterede vi den danske blogger Valdemarsro og hendes familie på en tur med Fjord Line til den norske skidestination Hemsedal for at skrive om oplevelsen på hendes kommunikationskanaler såsom Instagram, Facebook, Snapchat og Blog. 

Samarbejdet med Valdemarsro sikrede værdifuld omtale for Fjord Line, som blev eksponeret til et stort antal af dedikerede læsere – hovedsagligt familier med småbørn. 

03 | Result

Som resultat af samarbejdet med Valdemarsro opnåede Fjord Line troværdig eksponering gennem bloggeren og hendes families oplevelser. Udover en række blogindlæg producerede Valdemarsro også indhold på sociale medier som Facebook, Instagram og Snapchat. 

Samarbejdet resulterede i alt i 11 blogindlæg, som blev læst af mere end 433.000 dedikerede følgere. Ved brug af utraditionelle værktøjer formåede vi at øge danskernes bevidsthed om muligheden for at kombinere Fjord Lines færgerute med en skitur i Norden.

Interested in this case?

Allan Sonne Sørensen
Partner & Adm. Direktør

+45 51 88 82 70
as@ehrenbergsoerensen.com