EHRENBERG SØRENSEN Kommunikation får nyt internationalt advisory board


fredag, 7 februar 2020

Det skandinavisk-tyske bureau EHRENBERG SØRENSEN Kommunikation har udnævnt et internationalt advisory board. Anne-Sophie Hottiaux, Jørgen Jensen og Joakim Ollén vil supplere bureauets ledelse med deres omfattende faglige erfaring inden for bureauets fokusbrancher og kernemarkeder.

”Siden grundlæggelsen af ​​bureauet i 1993 er det lykkedes os at etablere EHRENBERG SØRENSEN Kommunikation som en kompetent specialist inden for transport, turisme og mad & vin i Danmark, Sverige og Tyskland. Nu tager vi et sip af vores egen medicin og giver plads til, at senioreksperter kan se på vores forretning og virksomhedens fremtidige udvikling”, forklarer Magnus Ehrenberg, Founder & President for EHRENBERG SØRENSEN Kommunikation.

Bosiddende i Tyskland, er den oprindeligt franske Anne-Sophie Hottiaux VP for Global Business Development på det specialiserede, globale kommunikationsbureau Sopexa. Hun medbringer omfattende erfaring fra bureaubranchen såvel som specialistviden inden for international brandaktivering i fødevare- og vinsektoren.

Som tidligere medlem af direktionerne ved færgeselskaberne Færgen og Scandlines bidrager Jørgen Jensen med indgående kendskab til området transport og turisme. Med erfaring som manager på tværs af landegrænser kender Jørgen endvidere markederne i Danmark og Tyskland særdeles godt.

Det tredje eksterne medlem af bureauets nye advisory board er Joakim Ollén, der blandt andet er administrerende direktør for KunskapsPorten AB. Olléns baggrund inkluderer et sæde i det svenske nationale parlament og en stilling som Lord Mayor i Malmö. Dette giver ham omfattende erfaring med ledelse og politik, som han kan bidrage med.

”Anne-Sophie Hottiaux, Jørgen Jensen og Joakim Ollén er levende eksempler på vores kernemarkeder og fokusindustrier, så vi er meget glade for at have dem ombord. Vi har en klar ambition om at udvide vores position som betroede rådgivere inden for transport, turisme og mad & vin i Skandinavien og Tyskland – og det nyoprettede Advisory Board giver os strategiske perspektiver udefra og ind, der kan hjælpe os med at tage de næste skridt på vores rejse”, siger Allan Sonne Sørensen, administrerende direktør for EHRENBERG SØRENSEN Kommunikation.

Interested in the news?