Hvad skal dit brand udtrykke? Og hvordan skal det opfattes? Hvad skal forbrugerne forbinde dit produkt med, og hvilke værdier skal din virksomhed stå for?

Branding tegner din profil udadtil. Den lægger så at sige fundamentet for, hvordan du i bred forstand opfattes af offentligheden. Strategisk arbejde med branding kan styrke målgruppens indtryk af et produkt, en destination eller en virksomhed. Derfor bør branding og positionering indgå som en central del af alle kommunikationsstrategier.

Succesfuld branding kræver indgående kendskab til målgruppen og indsigt i egne styrker og udfordringer. Til tider kræver branding også mod. I tilfælde af eksempelvis krisesituationer kan det nemlig blive aktuelt med en relancering – og altså ny og anderledes positionering af sig selv.

Vores konsulenter tilbyder workshops, sparring og rådgivning gennem hele processen. Vi står klar til at udforme skræddersyede strategier for branding, hvad end der er tale om positionering af en helt ny spiller på markedet eller om relancering. Vi har mange års erfaring i gennemslagskraftig branding i tråd med forretningsmål og kunde-DNA. Vi rykker ind med et stort netværk af medier og influencers – og ikke mindst med en værktøjskasse fuld af professionelle og kreative kommunikationsredskaber, der gang på gang sikrer vores kunder målbare resultater og positiv omtale.  

Udvalgte ydelser:

  • Strategisk rådgivning
  • Workshops
  • Speaker Opportunities
  • Media pitching og debatartikler

Kontakt

Tina Baungaard-Jensen
Head of PR Denmark & South Sweden

+45 41 28 10 01
tbj@ehrenbergsoerensen.com