EHRENBERG SØRENSEN Kommunikation er kommet boblende fra start i 2020 med rekordmange vinkunder


fredag, 3 januar 2020

Vinmarkedet flytter sig både geografisk og kvalitativt i disse år. Det gælder også på bureausiden, hvor EHRENBERG SØRENSEN Kommunikation, der har kontorer i København, Stockholm, Malmø og Hamborg, går ind i 2020 med et rekordhøjt antal kunder fra vinens verden. 

Blækket er i gang med at tørre på kontrakten med Wines of Portugal, som bureauet efter en større udbudsrunde repræsenterer i både Danmark og Sverige fra og med januar 2020. På den svenske side samarbejdes der med bureauet Sopexa om Wines of Portugal. Dette sker i forlængelse af, at de to bureauer i 2019 vandt den danske del af det internationale udbud for regionerne Vinho Verde og Vini Veronesi i Portugal og Italien. 

Udover de sydeuropæiske kunder repræsenterer EHRENBERG SØRENSEN Kommunikation fortsat Wines of Germany på både det danske og svenske marked i 2020. 

Vin er det nyeste område for EHRENBERG SØRENSEN Kommunikation i Skandinavien udover bureauets fortsatte hovedområder transport og turisme. 

”Det glæder mig, at vores strategiske satsning på vinområdet bærer frugt. Det er meget motiverende, at kunderne køber ind på vores tilgang med en kombination af strategiske kommunikationsløsninger til skandinaviske forbrugere og den stadigt vigtige indsats overfor vinbranchen,” udtaler Allan Sonne Sørensen, Partner & CEO hos EHRENBERG SØRENSEN Kommunikation.

Interested in the news?